22+1 haftalığız yürürken bacağım agrıyor ve kasıkta ağrı oluyor zor yürüyorum yaşayan varmı
Aysemm44 bacak için magnezyum kullanın
Kontrole bi git bnde öyleydim bebek baş aşağı dönmüş diyor doktor
Bende yaşıyorum uzun süreli yürüyünce (bana göre uzun süre) 😂