Mertsmother benimde o haftada başladı azap gibiydi saatlerce zorlandım geçmedi canım çıktı hep kayısı yedim kayısı suyu vs evde çözüm aradım derken 31 haftada yeniden oldu hemen eşim kefir aldı geldi anında rahatlattı beni devam ettim 1 hafta içmeye doktora da söyledim bi ilaç verdi tek içimlik henüz kullanmadım şükür inşallahta yaşamam bidaha çok zor 33+2 yım şuan korkmuyorum olcak diye çünkü karnımda kasılıyor bebek sıkışcak diye de korkuyorum