Adenala Tazeanne68 Ben şifonyerini kurduktan sonra yapacagım zaten daha kıyafetlerini tamamlamadım 2 takım aldım büyük eşyalarını bitirdim
aslhnkrts9 Adenala bütün hazırlıkları tam 3.aylıkken almaya başladım şükür bitti kıyafetlerin son postasını yıkadım ütüleyip çantalaması kaldı doğum 24 Nisan bizim de bekliyoruz sabırsızlıkla 😍
Adenala Polenmom Beni orda bıraksalar akşama kadar sıkılmam çok tatlı şeyler var kız için özellikle 😇