Asl_3535 bende 32+5 im şuan nasipse inşaAllah.gebeliğimin başından beri aynı sorun bende de var ve hâlâ aşşağıda bizim de plasentamız bende kanama oldu Progestan kullanıyorum aylardır ve ilişki yasak ilk haftalardan beri.Riskli gruptayım ama doktorum hiç negatif konuşmadı benimle 35 den sonra doğumu konuşuruz dedi 35 i bekliyorum erken de doğabilir hiç kafanıza takmayın sağlıklı olsunlarda sezaryenle olsun doğum benim için hiç önemli değil Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah