akkrn Swan97 amin canım benim amin ben de 1 hafta önce aynı süreci yaşadım. Tabbim bir daha yaşatmasın sağlıklı evlatlar versin en kısa zamanda. Doktor bana 3 ay korunmamı söyledi, size bununla ilgili bir şey dedi mi
Swan97 akkrn benim bu ikinci kaybım bu sebeple detaylı tetkik yapmadan kesinlikle yasakladı. Mayıs ayı gibi rahim filmi çektireceğim bu üç ay da korunacağım
akkrn Swan97 peki diğer postta genetik test yaptırıdığını söylemişsin bana doktor ilk kayıpta yaptırmana gerek yok dedi devlettede yapmıyorlarmış zaten 1 kayıpta. Sen özel de mi yaptırmıştın canım ve kaç lira tutmuştu hatırlıyor muusn
Swan97 akkrn ben kendi isteğimle özel hastanede yaptırdım önlem almak istemiştim ikinci gebeliğimde pıhtılaşma + genetik 8800 tuttu memorialde. Genetik ve pıhtılaşma yaptırdım. Ama malesef yine de engel olamadım bebeğimi kaybetmeye