Kızlar 38+1deyim bebeğim hala dönmedi makat gelişi yatıyor doktorum haftaya son kontrol yapacak yine dönmezse sonra sezeryan alacağım dedi korkuyorum açıkçası sezeryandan bu haftadan sonra ne yapabilirim sizce?? Birde bebeğimin kilosu geçen hafta 3200dü bugün 3027 onada üzüldüm biraz niye düşmüştür 🥲🥺😮💨