Asli1453 Kizlar doğum yaptım bebeğimde bende iyiyiz şükür biraz ağrılarım var bugün sezeryan olanlar nasılsınız 😊
_mombaby Asli1453 gözün aydın canım Allah analı babalı büyütsün bende doğum yaptım bizde çok iyiyiz ama ağrılarım var biraz senin nasıl geçti bebek kaç kilo doğdu biz 3.800 doğduk ve bebegim yanımda şuan ☺️
Asli1453 _mombaby benimde var cnm ağrılarım 3.400 doğdu cnm sondayi daha cikarmadilar sinir oldum valla
Asli1453 Linatkgl benimde iyiydi cnm doktorum özellikle genel oldum ağrıyla uyandım çok kötüydü şimdi ağrı kesici yaptılar bide sonta ciksa
Linatkgl Asli1453 sonda çıkartırlar benim sabah 8 de aldılar beni 8.20 de çocuk dünyaya geldi benim sorunlu geçti ya ben böyle tahmin etmmemiştim Allahım herkese güzel duyguyu versin ama anne olmak çok meşakkatli 😥
Asli1453 _mombaby bana kum torbası koydular cnm narkozlu halimle bağırdıgimi hatırlıyorum karnıma basmayın diye Allah tan basmadilar ama beni Allah korumuş rahim çok incelmiş bir gün daha dursaydi sonuç çok kötü olurdu dedi doktorum çok korktum
Tinii_minii_mom Benimde sanah 8deydi sezeryam iyi geçti sonrası kabus gibi ağrı doluydu birkaç saattir ağrı kesiciyle daha iyiyim ama yataktan kalkmak çokkk zor canım aşırı acıyor hala
Tinii_minii_mom Tinii_minii_mom bir de gaz çıkardınız mı ben kıvranıyorum ama çıkmadı daha. Bebişkomda yoğun bakımda bize dua eder misiniz🥹🥹
caniminikizleri Asli1453 zor oldu demişsin ara yakın olunca ondan öyle olmuştur ama zamanla geçer hepsi bu saatten sonra dikkat etmen önemli
_mombaby Asli1453 bu doğumun zormu oldu senin çocuk nasıl sen nasılsın valla benim 2 kere karnıma bastılar yapmayın diye bagrdim çok kötü
_mombaby Asli1453 bir daha bebeği ona göre düşün derim canim inan çok zor bide arada zaman az ise zor olur dediler bana ve bnim cok zor oldu ikincisi iyi bakilman lazım dedi bana doktor
Asli1453 _mombaby ara yakın cnm doktorum karnını actigimda rahim zar gibiydi bebeğin saclari görunuyordu elini bı oynatsaydi rahim yirtilirdi Allah korusun ölüme bile giderdi dedi
caniminikizleri Asli1453 rabbim korktugundan korusun canim tabiki çok zor olmustur dikkat edesin kolay değil 3 kere aynı yerden kesinin atılması
_mombaby Asli1453 yok basmiyacaklarms 2 defa bastılar istemiyorum da canim çıkacak gibi oldu valla gaz çıktıktan sonra çıkarabiliriz dedi bir günde kalabilirmisim belki iki günde bide daha gelen sütte yok bebek göğsümun ucu olduğu için tuttu da süt gelmedi senin ki napti