[silindi] Kızlar arkadaşım 26 haftalık.3,4 cm açıklığı varmış.ama hiç bişey anlamadım bu açıklık erken değil mi neden oluyor ki.bir de nasıl anlaşılıyor açıklık oldugu.ben de 22 haftalığım korktum öyle durumda nasıl anlıcaz
Babykalamar [silindi] aciklik belirli bi seviyeye gelmeden sanci olmaz anlayamazsiniz 38. hafta 3 cm acikligim vardi ama sancim yoktu. hele kucuk haftalarda biz hic anlayamayiz ben e ultrasonda doktor kontrolunde biseylerin ters gittigi gorulurse anlasilir doktor anlar yani
[silindi] Seda_nur4760 yoktu ki her şey yolundaydı gayet iyidi.somra açıklık oldugunu öğrendi birden.biz de şaşırdık işte
[silindi] mombarbie_ evet ya hatta sezeyan oldu yarım saat önce.900 gram doğdu bebek.küvezde.inşallah iyi olur.gebelikte gerçekten belli olmuyor hiç bişey ya.tamamen nasipmiş.
mombarbie_ [silindi] Rabbım yardımcınız olsun dualarım sizinle inşallah kuvez surecinizde sağlıkla sonuçlanır 🤲🏻