BarlasTimurunAnnesi Şu an 33+1 gebeyim ve bebeğim oturmuş pozisyonda. Perinatoloğum daha dönmez dedi acaba sizinki kaçıncı haftada döndü? Yarı amut tarzı bir egzersiz var onu yapıyorum bir kaç gündür. Başka öneriniz varsa çok iyi olur 😭🫶🏼