Gzzzm Babyy21 kasmadım diyemem zaten bu konularda rahat bir tip değilimdir. Arkadaşlarında dediği gibi derin bir nefes alın verene kadar bitiyor zaten
Semanurr0 Babyy21 Yani şöyle söylim derin bı nefes alıyorsun yavaşça ver nefesini o anda kendini de rahat bırakıyorsun ya bı bakıyorsun bitmiş bile 😊
xhbgns Babyy21 Daha bugün yaptırdım acımadı, hissetmedim desem yeri vardır doktorunuzun ya da ebenin el hafifliğiyle alakalı olabilir ama bence biraz da bizlerle alakası var çünkü biz ne kadar rahat olursak vücudumuz da o kadar rahatlıyoru
xhbgns Babyy21 O an için farklı bir şeyler düşünmeye çalışın ama bence en önemlisi doktorunuza güvenin, gözlerinizi kapatıp farklı bir şeye odaklanırsan bence hiç sorun yaşamazsın 🌸
xhbgns tgc_gzm2018 İlk doğumunuz sezaryense ve sonraki doğumlarda ssvd yaptırmayacaksanız çatı muayenesine gerek kalmaz
Sumeyye_g tgc_gzm2018 ilk doğumum normal valla hiç araştırmadım sormadım 2. Cide yapıyorlarmı açıkcası
xhbgns tgc_gzm2018 Bu doğumu da normal düşünüyorsanız eğer çatı muayenesi yapacaktır ama doktorunuz yoksa açılmanızı vs bilemez 🤷🏼♀️
tgc_gzm2018 xhbgns Sumeyye_g yani gerek yokmuş ben sordum sonuçta ilkini normal doğurduk. Bunuda yaparz çatı ordaki kemiğin geniş mi dar mi oldugununa normal doğuma elverişli mi onun için bakılıyor ya ilkini dogurabildiysek inslh ikinciyide dogururz bence gerek yok☺️