Merve-metin Kızlar ovülasyon testi geçen hafta teslim edildi şirkete söylemiştim ancak ben çok ağır grip geçirdim 1 hafta evde yattım adetim biteli 6 gün oldu bugün şirketten teslim aldım başlasam mı yoksa başlamak için geç mi kaldım sizce kararsız kaldım şuan
1palyaco Merve-metin bende adetim bittikten 5gün sonra başlamıştım hiç pik görmeden hamile kaldığımı öğrendim . Yani o ilk 5gün içinde olmuş yumurtlamam . Dilerseniz birdahaki ay başlayın adet biter bitmez. Eğer değerlendirdik yine de biz başlamadığım günleri derseniz zaten gebelik oluşabilir oyüzden başlayabilirsiniz de.
Mercan_35 Merve-metin başla bence belki yumurtlaman 10. günü vs..olacak bilemeyiz kiiii Başlayın hemen derim ben👍
Merve-metin 1palyaco bence de öyle başlayım yumurtlama dönemim geçmiş olabilir daha gelmemişte olabilir bilmiyorum şuan çok kararsız kaldım yumurtlama geçtiyse eğer testleri boşuna da kullanmak istemiyorum
1palyaco Merve-metin en iyisi beklemek bende geç başladığım için pişman olmuştum pik göremeyince . Ama gebe kaldığım için amacıma ulaşmıştım . Tabi benim adetlerim de düzensizdi .ama zaten 1hafta geçmiş sizinde diğer adetinize pek birşey kalmamış oluyor .
Merve-metin 1palyaco benim adetlerim normalde düzensiz 2 aydır düzenli oluyor daha yumurtlama akıntısı başlamadı ama bilemedim
1palyaco Merve-metin dediğim gibi geçen günleri değerlendirdiyseniz zaten yumurtlama ozaman olduysa gebelik gerçekleşir zaten . Bende ki örnek gibi . 30lu almışsınız zaman kaybetmek istemiyorum derseniz başlayın bu adetin sonuna hatta birdahaki adetin bitiminden sonrada baya götürür sizi ama inşallah gerek kalmaz bu ay alırsınız güzel haberi 🌸
Mercan_35 Merve-metin kaçlık aldınız testlerden? 30 luksa yapın yav günde bir tane ya pik görürseniz😊
Merve-metin 1palyaco inşallah canım 🙏🏻 pek değerlendiremedim açıkçası bugün 7.gün adetin üzerinden geçeli sadece 2 kere değerlendirebildik yataktan kalkamayacak kadar ağır grip oldum kısmet artık erken yumurtlama olduysa tutunmuştur inşallah