Kizlar benim gibi olan varmı . Çok fazla sarımsı akıntım var. Geçen kontrolde idrar tahlilinden sonra enfeksiyon için ilac verdi toz olandan onuda içtim geçmiyor. Ama son 1 hafta kadar olacak su gibi geliyor bazen bebeğin suyumu sızıntı şeklinde geliyor diye düşünüyorum. Dün akşam vajinama o kadar sert ve ağrılı sancılar girdiki biran dogurcam sandım. 10 dk arayla oluyordu. 2 saate yakın sürdü. Alttan vuruyordu. 12 Şubat’ta kontrolüm var araştırma olduğu için randevuyu öne çekme veya erken gidebilme ihtimalim yok. Aynı doktora denk gelmez yoksa. Benim gibi olan varmı akıntılar bebeğe zararlımı ona göre başka bir yere gidicem.