Minnakbiri Arkadaşlar 2 gün önce 48.85 ile hamileliğimi öğrendim dün hafif kanamam oldu bugün de olunca doktora gittim betam 151 progesteronum 32 gelmiş sizce normal mi? Korkuyorum bi problem olacak diye daha çok minik son adet tarihim 8 ocak
Eda_2307 Minnakbiri merhabalar benimde son adet tarihim 7 Ocak ilk betam 128 küsür geldi 1 gün arayla yine baktık 358 küsürdü gebesiniz dedi doktorum Şuanlık çok küçük çok yeniler korkma içini Ferah tut yerleşme kanaması olabilir dua et annesi
Minnakbiri Mercan_35 teşekkür ederim progesteron iğne yaptı çok minik olduğu için keseye falan bakamayız zaten dedi.kanama da şöyle çamaşırıma damlamıyo sadece peçeteye silince geliyo ama baya kırmızı ben de korkuyorum ilk ay diyedir belki ama tecrübem olmayınca size danışmak istedim 😊 progesteron değerinden hiç anlamıyorum zaten
Mercan_35 Minnakbiri o iğne çok güçlü bebeğin tutunmasını sağlar ama kanama devam ederse hemen gidin fitil falan verir durdurur👍 Gözünüz aydın olsun sağlıkla kucağınızada alın inşallah.
Minnakbiri Mercan_35 çok sağolun inşallah tek bebeğim sağlıklı olsun başka bişey istemem çok zor geldi bize mucizemiz 💕
Minnakbiri Eda_2307 ediyorum etmez miyim rabbim size de sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin 🍀