[silindi] Gerçekten orasını hiç sormadım valla benim çevremde cokk var evde doğum yapan kişi 🤷
Hiç bu kadar detaylı düşünmemiştim
Hatta benim teyzem ikiz çocuklarını evde doğum yapmış
Anneannem 8 tane çocuğunu evde doğum yapmış bı annemi hastanede doğurmuş oda tehlikeli diye 🤔
Başka bir teyzem 5 çocuğunu evde tek dogurmus hatta bitanesini tek dogurmus
Kısacası hiç dikişi varmı yok mu bilmiyorum ama annecigime sorarım 🤗