Ilaydasec Kızlar Progestan önerdi doktorum destek amaçlı kullanman gerekiyor dedi ilaci kullanan var mı bilgi sahibi olanlardan fikirlerini alabilir miyim
Lutfiye20 Ilaydasec düşük riski olan gebelerde kullanılır ilk gebeliğimde 3 ay kullandım fitil olarak
Bussul1 Genelde düşük ıhtımalıne karsı verıyorlar bende ilk üç ay kullanmıstım bı zararını görmedım faydası oluyomu bılmem.bana da sadece önlem amaclı demıstı aynı