beybim0 Kızlar tereyağı almıştım geçen ay onu da dilimledim kullanacağım zaman dilim alıyordum bir kutu bitti ikinciyi açtım ama araları kırmızı olmuş tereyağının market tereyağı sizce bozulmuş mudur
cokbilmismom beybim0 o zaman bozulmuş tüketmeyin onu. Normal dolapta beklemez o kadar uzun süre tereyağ dilimleyip veya bütün olarak buzluga koymaliydiniz
ASE6154 beybim0 öyle saklanmazki tereyağ bozulur kısa sürede, dondurucuda durur. Biz memleketten yazın 15 20 kilo alırız kiloluk olarak paketletip buzluğa koyarız bittikçe çıkarırız anca o şekilde korursun