rabiagucer03 valla bende yaptırmadım niye o kadar korkuyorsun ki içini ferah tut dua et sadece😌 detaylıya girip çok sorun bulunan bebekler var öğrensen doktor zaten müdahale edemiyor anne karnında sadece anne bilgi sahibi oluyor. Ve unutma sadece ihtimal onlar. Allah’a teslim olmak lazım ☺️ Kaç kişinin bebeğine sorunlu dediler Yok orasında o var Burasında bu var doğdu ki bebekler sağlıklı. Ben öğrensem şahsen 9 ay kendimi yememek için istemedim çevremdede yaptırmayan çok kişi var. Bir sorun olursa zaten Doğumdan sonra çıkar ortaya kontrollerde gönlünü ferah tut sevgiler 💐