Canım bende aynıyım seninle bu gün ağrıyla gittim nst de sancı çıktı muayene etti bebiş kafasını zorluyor doğum başlayacak gibi dedi , sonra biraz daha doğumu erteleyebilmek için progestan yazdı sabah akşam , magnezyum kullanıyordum iki katına çıkarttı. Ve için rahat olsun 37. Haftanın içindeyiz dogsalar bile hiiic birşey olmaz kilosunda sorun yoksa kucağına alırsın sağ salim inşallah 🥰