Merhaba çevresinden esinlenen yada 2.3. Hamılelık yaşayan anneler bi sorum olucak cinsiyet öğrendık kıyafet alıcaz fakat kafam çok karıştı yenıdoğan ne almalıyım zıbının çok lazım olduğunu biliyorum evet mesela kaç aylıkdan kaç tane alayım ben hep 3-6 aylık gidiyorum
Dış kıyafet seçimim nasıl olmalı 3 ay kaç tulum alt üst alayım yada 6 ay kaç tulun veya üst alt olur kaçar adet almam daha iyi olur ilk olduğu için herseye sarılıyorum ama boşa da masraf yapmak da istemiyorum olması gereken nedir yardımcı olursanız ona göre alacağım 🌸🩷