Kmlc daha önce bir üyeye daha yazmıştım bu cevabı doktor arkadaşımdan anekdot “bu ilaçlar vücuda hormon salgılıyor düşük riskinde hormon seviyesi düşük olduğu için vücut adet olacağını sanıyormuş ve kanla fazla olanı dışarı atıyor yani bu ilaçlar hormon üretip bebeğin tutunmasını sağlıyor”hatta ben uzun süre kullandım faydası olur zararı olmaz dedi kendisi farmakolog ilaç içeriklerini iyi biliyor aynı zamanda hamile bir arkadaşım demem o ki gönlünüzü ferah tutun insanlar daima doktor Edasıyla konuşuyorlar en iyisini doktorlar bilir işin ehli onlar