12 haftalık 2 li test yaptım e nabızdan sonucua bakınca normal deger dyor doktra kontrole gttm sonuç için herşey normal ddi fakat biyokimyasal trisomy 21 riski 1.143 çıktı bunu sıkıntı yarattı doktor fetal dna yapalm istersen fln ddi sonucum çok mu kötü napcam bilmiyorum plesantasıda rahimn önnde sonucu bilen varsa lütfen yazarmısınz🤦♀️