Mrwezyn1 Merhaba kızlarrr. Bugün adet günüm olmadım daha ve ovülasyon testim pozitif yani iki çizgi çıktı hamilelikle bir alakası var mı sizde böyle yaşayan varmıydı.
Glsm-19 Mrwezyn1 evet canım hcg hormonu yükseldiğinde vücudunda lh hormunuda yukseliyormus bence bi gebelik testi yap
Mrwezyn1 Enen yarın sabah yapmayı düşünüyorum testin markası innovita ovulasyon testi içinde hediye göndermişlerdi inşallah doğrudur ve gönlümde ki sonuç çıkar hepimizin tabiki 🙏
Enen Mrwezyn1 amin inşallah genellikle oyle cikanlarin gebelik testi de pozitif çıkıyor umarım sizinde öyle olur 🤗
Enen Mrwezyn1 eğer adet olmazsan bence tekrar yap ovulasyon testini koyuysa degerlendir belki yumurtlama oluyordur öyle olanlar varmış okumuştum burda