Rabia_2236 Kızlar ağzımın içi zıkkım gibi derler ya onu yaşıyorum ne zaman geçecek bilen var mı yediklerimden tat almıyorum su bile tiksindiriyor içerken 6+5 deyim
EmineP Rabia_2236 Üff 18 haftalığım hala geçmedi ne yesem ağzımda iğğrençç Bi tat bırakıyor ne zaman geçecek diye bekliyorum 😔 umarım sizinki bu haftalara kalmadan geçer
MomsE Rabia_2236 ilk haftalarda öyle oluyor ama ben prilam kullanıyordum bulantı için ondan öyle diye düşünüyorum 16. Haftadan sonra bıraktım bir daha öyle kötü olmadı ağzımın tadı
Muratseyma2015 Ya bendede oldu şuan 15 haftalık hamileyim bende 10-11 haftalarda oldu ağzımda metal tat gibi böyle tarif edilemez bi bozukluk vardı ama geçti 8-10 günde
Kvk Rabia_2236 geçmiş olsun canım kişiden kişiye değişiyor diye biliyorum bende çok çözüm aradım ama bulamadım 24. Haftadayım ara ara hala yaşıyorum bazen 3 gün sürüyor galiba doğuruncaya kadar da geçmeyecek gibi dişlerini fırçala.. naneli sakız at ağzına bir de çilekli çözümü yok maalesef ki.
Rabia_2236 Kvk çok şükür bizden daha zor durumda olanlar var ama yediğinden tat almayınca kötü oluyor
Hilallklc Bende 36inci haftamdayim gebeligin basindan beri bu durumu yasiyorum ne yesem agzimda rahatsiz edici tat kaliyo çözümü sakızda buldum sakız baya baya geciriyor tavsiye ederim🌸