18+5 haftalık hamileyim alt karın ve sık idrar için doktoruma gittim ultrasonda enfeksiyon dedi nasıl gördü anlamadım vajinal emfeksiyon ama akıntım olmadığını söyledim bazen ağrıyla eşlik edebilir miş , fitil verdi gyno lomexın birini bugün diğerini üç günsonra kullanacaksın dedi , idrar ve idrar kültürü istedi idrar testi temiz çıktı kültür üç gün sonra çıkacak , bebeğe bu fitilin zararı var mı dedim hayır dedi kullanan var mı bende yeşil sarı akıntı hiç bişe yok sadece alt karın ağrısı sık WC … bazen bağışıklık düşünce de olabilir dedi enfeksiyon inş geçer 🫶🏼bebeğe zararı olmaz inşallah