Elifkedi Kızlar 31 haftaya girdik yürürken bazende otururken kasigima igne batiriyo bazende bıçak saplanır gibi sanki sizde de oluyor mu normal mi???
Huysuzhamile Elifkedi bende 31 haftalık hamileyim yaklaşık bir aydır dediğin gibi agrılarım var ve yürümek oturup kalkmak gerçekten çok zor benim ara ara değil sürekli hiç kesilmiyor agrım doktoruma danıştım muane etti hiç bişey yok çatalın açılıyordur dedi.
Elifkedi Ssshhh geçen hafta ağrı yüzünden hastanede yattik yine kalmak istemiyorum 😔 şuan nasılsın doğum yaptın mi
Ssshhh Elifkedi 36 hafta olduk sırt ağrılarım çok fazla birazcık yürüsem hemen ağrıyor bide vajinada bıçak saplanır gibi birden bire gelen ağrılar var perşembe günü gidicem hastaneye sırtım yüzünden doğru düzgün kalkamıyorum evden çıkamıyorum
Ssshhh Elifkedi bide ben hastanede yatmadım doktor ciğer geliştirici verdi bide günde üç tane progestan verdi
Elifkedi Ssshhh kontrolum Ocak ayında o yüzden doktorla da gorusemedim ebe ağrını hafife alma evde doğum yaparsın birde deyince tedirgin oldum