Momy9861 ben ikinci çocuğumu evde doğurdum. Aşırı kolay, huzurlu ve rahat bir doğum oldu. Ebeyle aynı şehirdeydik, sancımı kendim evde çektim. Eşim yardımcı oldu, çömelip kalktım yürüdüm pilates topu sıcak duş derken hiç canım acımadı. Sonra ebeyi aradık hemen geldi, 45 dk sonra meleğim doğdu :)
Ben psikoloğum, evde doğum yapan herkes eski kafa değil. Şu an dünyada evde doğum diye bir trend var. Zaten aksi bir durum için hemen kapıda araba ve yakında hastane vardı hiçbir sorun olmadı çok şükür.