Arkadaşlar 4 gündür tansıyon sorunum başladı alfamet başladık sabah aksam, lımonlu su da içiyorum ensem tepem sürekli ağrıyor tansiyonum 13/9 hep az önce 14 oldu doktoruma da yazdım idrar bakıldı protein kacagı yok anlamıyorum stres mı yapıyorum yoksa gercekten tansıyon mu başladı. Son haftalar tansıyon normal mi yükselmesi ne önerirsiniz çok canım sıkıldı çok zor bir hamilelikti şimdi tansıyon basladı bebeğime bişey olacak dıye korkuyorum