eozh Haftadayim bugün acilde nst çekildim akşam tekrar kendi doktorumda randevum var iki kere nst çekilmiş olacağım. Bebeğe sıkıntısı olur mu
Bb95 eozh olmaz zaten sancı çıkıyorsa yada çıkarsa sancıları takip etmek için 2değil 10 kerede bakabilir zarar olcak bir durum yok zararı olsa her kontrolde girmeyiz son haftalarda .
Meliha__ eozh ilk gebeligim de 2 gün hastanede yattım her 4satte bir nstye bağlandım kordon dolanmisti bebeğin kalp atışlarını ve hareketlerini takip için
Tatar59 Bebeğe niye zararı olsun ki bebekteki ve sizdeki ses sinyallerini yansıtıyor. Ses dalgasınin kimseye herhangi bir zararı dokunamaz.