Ben 4 gün oldu ikizlerime kavuşalı37+1 de planlı sezeryan oldum daha bugün sütüm geldi desem yeridir doymuyorlardı mama takviyesi yaptım dün bi sağım yapayım dedim iki göğsümü de uyarmış oldum ondan sonra sütüm geldi niye ilk gün yapmadım diye kendime kızdım tavsiyem hemen sağım yapmanız tabi bi de süt yapan şeyler tüketmeniz ben 2 defa bestlak kullanıyorum gün içinde bi de sürekli tahin helvası ,yeşil yapraklı sebzeler bulgur pilavı bunlarla artırdım bugün çok şükür sadece bi defa mama yaptım miniklere sütüm yetmeye başladı yavaş yavaş inşallah sizde sağsalim kucağınıza alırsınız yavrularınızı