Kızlar bebeğim küvezde süt sağıp götürüyorum ama cumartesi 2 kere kusmuş doktor çok gaz var bagırsaklarında dedi sütüme bağladı yedıklerıne dikkat edıceksın dedi ben ne yiyebılırım yardımcı olurmusunuz? Çok tatlı yiyordum sütüm olsun diye meğer çok gaz yapıyormuş detoksa giriyorum hemen ama ne yicegımı bilmiyorum