İlk gebeliğim 27+5′teyim. Sütüm gelecek mi gelmeyecek mi tedirginliği şimdiden sarmaya başladı beni. Stres olmuyorum şu anlık evet ama ister istemez korkuyor insan. Şu an elektrikli göğüs pompası alabilecek durumda değilim, çünkü ucuz ve rastgele bir şey alsam belki adamakilli sağım bile yapamayacak, iyi ve bilindik bir marka da en az 1000₺ . Doğuma yakın manuel alsam iş görür mü? Ya da doğumdan sonra sütüm gelmezse elektrikli almaya mi çalışayım?