Kızlar merhaba 10 gün önce kanama geçirdim CRP değerim yüksek çıktı üçlü antibiyotik tedavisine başlandı 7 gün stoplandı. Yarın kendi perinatoloji doktoruma randevum var özel klinik olduğu için doktor artı tahlil ücreti vermeyeyim diye burada ilçedeki devlet Hastanesi’nde tahlillerimi yaptırıp gidiyorum Bir önceki CRP değerim 14 iken o kadar antibiyotik su içmeme rağmen bu sefer 17 çıktı aynı zamanda idrar yollarında da biraz enfeksiyon var nioli yağı ve dut kurusunu ara ara deniyorum. Bol su içiyorum hala nasıl enfeksiyon çıkabiliyor anlamıyorum buradaki doktor acaba suyun mu geliyor başka bir hastaneye mi gitsen deyip beni korkuttu aynı zamanda serklaj var. Kendi kliniğimi aradım öyle bir şey olsa bacaklarının an aşağı su akar dedi ki daha önceki doğumumda öyle olmuştu nasıl geldiğini anlayabiliyorum ama sızıntı şeklinde gelirse onu anlayamam sürekli tuvalete gidiyorum cunku. Zaten riskli bir hamilelik geçiriyorum her günüm korkuyla geçiyor tuvalete giderken bile korkuyorum ayağa kalkarken korkuyorum çok aşırı yüksek değil bunun da bilincindeyim ama bu kadar antibiyotiğe rağmen neden düşmediğini anlamıyorum birde yukselmesini