Merhabalar doğum yapmama çok az kaldı birkaç hafta sonra inşallah. Bu süreçte tam tez dönemindeyim ve çok zorlanıyorum. Hocam sürekli bir şeyler istiyor. Planlı bir şekilde oldu her şey halbuki ama düşündüğüm gibi yetiştiremedim çalıştığım için de aynı zamanda. Bu durumda olup doğum nedeniyle kayıt donduran var mı lütfen yazabilir misniz