Selintskn Arkadaşlar ultrasona göre 9+6 haftalık ama doktor tahminde bulundu. Siz de tahminde bulunur musunuz 🙏
2prensesannesiiii Selintskn valla dr bana da böyle dedi ama 3 hafta sonra bi bakıyoruz erkek şuan kız gibi duruyor dedi acele etmeyin en net 16 haftada belli olur dedi
Selintskn Ezgi-bulbul evet bende bakmıştım daha önce ama yanılma oluyor mu acaba merak ettim çok erken çünkü daha
2prensesannesiiii Selintskn 11+6 da da 12+6 da da kız tahmin etti biz tahmin etmesini rica ettik diye normalde 16 hafta olmadan demiyormuş
Selintskn 2prensesannesiiii bana da bu kadar erken tahmin etmesine şaşırdım açıkçası ben sormadan hemde
2prensesannesiiii Selintskn bilmiyorum bazıları 13 haftada net söylüyor benim dr emin olmadan konuşmadı çok