HawailiMom Kızlar 33+5 haftalığız evimi ne zaman temizlesem halı yıkamaya verilecek koltuklarım yıkanacak çok erkenden yapıp kirlensin de istemiyorum, birden bir şey olur aniden doğuma alırlar diye de korkuyorum
Beceriklianne HawailiMom 37 haftalık olduğunda temizlikçi cagırdım begenmedim arkadan kendim yaptım birde .40+6 da dogum yaptım ..40 haftanın içinde bile temizledim her yeri ne olur ne olmaz diye
Gozdecaner HawailiMom bacım kasma 33 ten beri ev temizliyorum. Temizleyip pakliyorum iki hafta sonra yine aynı geliyor gözüme 37 haftaligim şimdi yine temizliğe girisicem😭
umena HawailiMom yani yaşadığınıza göre yaşanmayacak kadar kirli değildir ya aniden doğuma gitseniz bile stres yapmaya değmez 😀☺️
HawailiMom Beceriklianne benim 37 de sezaryen ihtimalim var yoksa beklerim 37 yi hatta içinde gönderirrim
HawailiMom Haticengin17 oh mis temizlik sıkıntısı gitmiş 37 de sezaryen ihtimalim ortadan kalkarsa bende o zaman yaparım inşallah
izobellaaa-_- Valla ben haftalık yapıyorum detaylı bir de annem gelip yapıyor ev hep temiz ama yine de bana yetersiz geliyor 2. Bebeğim geliyor böyle giderse bir yardımcı düşünüyorum çünkü bebeğe nasıl bakacağım derdini geçtim evi basıl temizleyeceğim diye kara kara düşünüyorum
Elif_26 Haftadayım bu gün yavaştan başladım. Yoksa ağırlaşınca yapamam şimdiden dip köşe girişiyorum halılarımı da şubatın son haftası yıkamaya vericem son haftalarda da genel yapıp bitiririm sonuçta ev bu sürekli kirlenir o yüzden yavaş yavaş oda oda gidiyorum yarında bebişin kıyafetlerini yıkamaya başlıcam
Ervaa35 HawailiMom bende 33 haftalık hamileyim zaten her hafta anam ağlasada dip köşe yapıyorum😂 benım sadece perdelerim camım bide mutfak içim detaylı girilmesi gerekiyor oda yağmurdan su lekesi mutfağımdada herzaman temizlediğim için sadece toz alıncak gibi bişey ama boya badana da yapılcak şubat sonu kadın çağırıp herzaman memnun oldugum kişiler gelicek dip köşe paklayıp evimi gidicekler inşallah😂😍😇
minik_kurabiyeee Ervaa35 ay benimde senin gibi yaaa dolap içlerini hep düzenli tuttum hamileliğim boyunca sadece senin gibi canlarım falan kaldı perdeleri arada gözüme battığı zaman çıkarıp yıkıyordum😂😂😂
MorKelebek54 HawailiMom bence 34. Hadtada yaltir temizligi koltuklarina da ortu serersin ben 34. Haftamda temizligi yaltircam 35dede hastane cantasini yaoicam yani sira oglumun kiyafetlerini yikicam o hafta
Tatar59 HawailiMom 35teyim salonu yaptık annemle sagolsun. diğer odalarda da çok detay bişey yok yakın zamanda temizlenmisti. İki üç tane cam kaldı sadece bide mutfak dolapları. Kirleniyo zaten temizlenen yerler devamlı. Üzerinden günlük temizlikle devam işte.
Gizemlibirisi007 HawailiMom sen bensin sanırım aynı fikirler kafamda uçuşuyor 35+5im bence zamanım geldi artık değil mi
HawailiMom Gizemlibirisi007 gelmiş gelmiş valla onun sıkıntısı bı yandan bı yandan geri kirlenir mı diye ama senin zamanin