Arkadaşlar normalde de kızım çok fazla hareket etmiyor. Edince de hep sağ tarafta. Zaten sağ tarafa yerleşmiş vaziyette. Hareket edince genelde pıt pıt şeklinde oluyor. Bugün özellikle sağ göğsümün altında bazen de sol göğsümün altında ağrı demeyeyim de bi baskı var. Yani acı yok ama orada bi baskı var hissediyorum.27 haftalık hamileyim. Sizce bebek mi baskı yapıyor böyle mi oluyor ilerledikçe?