Kızlar ben ve eşim iş dolayısıyla uzaktayız doğum için annemle babam geldi sadece yani doğumda 4ümüz olucaz.acıbademde standart doğum paketi zaten 37500, eğer 2. Paketi seçersem 10bin tl ek fiyat çıkarıyor ve ek olarak kuaför,süsleme falan var. Ben kendime makyaj,saç yapabilirim ki abartılı şeylerden hoşlanmıyorum. Sizce bu kadar ek paraya gerek var mı? Zaten hastaneye gelecek kimse yok gelen olursa evime gelecek ki onun içinde hediyelik ve çikolata yaptırdım,kapı süsü vs var. Hatta beyaz geceliğimi ve tacımı falan eve gelince giyip kendimiz fotoğraf çekeriz rahat rahat diye düşündüm çünkü hemen gelecek akrabam falan yok arkadaşlarımı da hastalık vs var diye hemen kabul etmem eve. Sizce düşüncem mantıklı mı?