Derya2109 Doktor sancı var ama açıklık yok dedi gece 3 ten beri düzenli 5 dakikada bir sancım oluyor ama hafif hafif birde bel ağrısı kusmada var sizce doğumum bugün olurmu yada yakınmı 
tugcesakzci Derya2109 sancın var ama düzensiz canım doğumun yakındır büyük ihtimalle ama bugün olacağını sanmıyorum
Sedefkitir12- Derya2109 benim öyleydi doğumum başlamıştı sürekli bos bos istifar ediyodum bel agrım vardı geçmeyen yatısın yapılmıştı
Sedefkitir12- Derya2109 2 cm vardı o yüzden yatışım yapılmıştı ama ilerlemedi açılmam sezeryan olmustum
esracimm Daha duzenli ve siddetli olmali, açıklikta yoksa hic heyecanlanma. Agrin oldugunda dusa gir. Enerjini boşa harcama, süreç hizlanirsa cok ihtiyacin olacak. Saglikla kavusun insallah