Kecem 19 ocak asilama oldum ilk test 1 subatta verdim 19.3 cikti 4 subat bidaha verdim 8.7 ye gerilemisti yardimci olurmusunuz yasayan varmi bu durumu napmam gerekir
minnosbirkiz Kecem değerin sonradan artması sağlıklı bi durum olarak kabul edilmiyor, (dış gebelik belirtisi sayılır) umarım artmaz, çok geçmiş olsun