denizalismom Meryyy__ normal muayene yapılıyor karından. Tek tek tüm organlarına bakılıyor. Sonucu rapora döküp size veriyorlar doktorunuza veriyorsunuz sonucu.
Gul45 Bende perşembe günü giricem merak ediyorum normal ultrason gibi sanırım sadece daha ayrıntılı uzun hali
Meryyy__ Gul45 az önce detaylı ultrasona girdim, evet normal muayene gibi yalnızca tüm organlarını tek tek sayıp raporladı
Seldahilal denizalismom pki aynı gunmu veriyoruz sonucalri yoksa diğer ay konstrole gittiğimizde mi benimde bu ayin27 sine aldım detaylı gireceğim kendi doktorumada aynı günde aldım sadece biri 2.30 da kendi doktorumada 2.50 de
Meryyy__ Seda_nur4760 evet ama ben yüzü net çıkar diye tahmin ediyordum hiç bakılmadı demek ki sadece organlara bakılıyor
Seda_nur4760 Meryyy__ ☺️☺️ valla bende sen gıbı düşünerek gittim senınkı günü oldu organlarına bakıldı sade
yeschef-13 Meryyy__ Bende dün yaptırdım detaylı ultrason 12 tane yüz fotoğrafı verdi bize doktor sizin ne kadar sürdü ? Çok keyifli değilmiydi ya biz eşimle sarhoş gibiydik çıktığımızda gerçektende 💐🧿🥹
Meryyy__ yeschef-13 ay bizim detaylı ultrason öyle olmadı malesef yüzünü bile görmedik sadece organlarını saydı, fotoğraf da alamadık Ama sağlıklı çok sükür onu öğrendik o bize yeter 💕🙏
yeschef-13 Seda_nur4760 Belkide o yüzdendir çünkü ben dün saat 11 de yaptırdım yüzü olanları fotoğraf olarak verdi diğerlerini mail olarak raporladılar
Zeynep9130 Daha 3 gün önce yaptırdım ayrıntılı bakılıyor eğer yüzünü gösterirse renkli bir fotoğraf veriyorlar çok heyecanlı oluyor.