sseda0 Kızlar kaçıncı haftadasınız? Hamilelik nasıl gidiyor? Cinsiyet belli mi? Doğum yöntemi ne düşünüyorsunuz?
Aybukeninannesi01 sseda0 ilk kızım temmuz doğumlu 2 kızım haziran doğumlu olcak sezeryan olcam yine😅23 haftalık oldum Adana sıcağında 😂klımanın altından çıkmadan büyütürüm yine
AryaLavin sseda0 20+4 haftalık hamileyim 4 yaşında bir kızım var sezaryenle geldi bu kızım da öyle olacak büyük ihtimalle 🥰
Nalinnn14 sseda0 20+5 ten merhabalar benimde ilk gebeliğim kızım olacak inşallah 😊💖 normal doğum olmasını istiyorum tabi herşeyden önce sağlıkla gelsin gerisi hiç önemli değil bu aralar bel ağrılarım arttı sizde de oluyo mu acaba göğsümün hemen altında orta kısma yakın bi baskı gibi batmalar oluyo son 2 haftadır çevredekiler normal diyo bebek büyüdüğü için sizin de oldu mu
sseda0 Deletedmom_116 doğumun yaz mevsimine denk gelmesi çok güzel. Ama ben Antalya gibi sıcak bir yerde yaşıyorum. Bebeği nasıl giydiricem 😂
Berna_59 Deletedmom_116 merhaba benimde doğumum haziran ayına denk geliyor doğduktan sonra bebeğinizi nasıl giydirdiniz acaba 🙏😇
Deletedmom_116 sseda0 Evde zibinla Dışarda ince tulum veya takımla 😁🤣Konyadayim geceleri soğuk olduğu için Takım giydirdim yada İnce kubdakla orterdim Gündüzleri ful zibinla dururdu çok terlerdi hata sürekli degistiriyodum
aysah1525 Aybukeninannesi01 Kullanıcı isminiz dikkatimi çekti 🥰🥹 Nasip olursa Haziran ayında biz de kızımızı bekliyoruz Aybüke mizi 🫠 ilk kızınızın ismi mi
sseda0 Nalinnn14 bel ağrısı bende de çok oluyordu. Bence sırtüstü yatmaktan oluyor. Gece boyunca bebek bele baskı yapıyor. Ben hamile yastığı aldım. Sola dönerek uyuyorum ve yastık gece boyunca hareket etmemi engelliyor. Bu sayede ağrılarım baya azaldı
cbskrt sseda0 20+2 yiz kız bebek bekliyoruz doğum hakkında hiçbir düşüncem yok şu an ikimiz içinde hangisi daha iyi olacaksa o olsun 🌸
Nalinnn14 sseda0 hamile yastığı aldım ama hiç rahat edemedim onunla da sanki daha çok tutulup uyanıyorum 😒 e bebekten almıştım ikili birbirine cırt cırtlı yorumlarda çok iyiydi ama ben sevemedim
Zynp_ Bizde 20+5 olduk bugün çok heyecanlıyım bir an önce zamanın geçmesini, oğluma kavuşmayı, sarılıp koklayabilmeyi, büyütebilmeyi istiyorum 🥺🥲
sseda0 Nalinnn14 ben trendyoldan aldım baya rahat ettim aldıktan sonra. Ama tercih meselesi tabii gece boyunca sabit durmaktan hoşlanmayanlar da var
sumeyye19_91 sseda0 benimde 20+3 kızım olacak sezeryan düşünüyorum ilk bebeğim tekirdağ şarköy de yaşıyorum
Pofidik123_ sseda0 sseda0 16+5 sanırım doğumum Haziran gibi olucak sanırım bu arada kızım olucak 🥰doktorum hiç bişey demedi bu konuyla alakalı ama var mı benimle aynı hafta gün olup da doğumunun ne zaman olucağını öğrenen annişlerim
Zynp_ Pofidik123_ googldan adet tarihinize Göre hesaplayabiliyorsunuz bir de bu uygulamada da gösteriyordu beklenen doğum tarihini diye biliyorum büyük ihtimall temmuzun 20 si sizin beklenen doğum tarihi
sseda0 Pofidik123_ senin doğum temmuza kalır gibi canım. 20.haftamdayım 41 i görürsem benim bile temmuza sarkıyor
Asyaeylul2816 sseda0 18.haftamdayım 3.Doğum sezeryan olcak cinsiyet bi erkek bi kıza benzettiler ama nasip bakalım🥰