Zeyd zor bir isim bence ya hic biri.Evet sahabe ismi cok güzel bir isim peygamber efendimizin evlatliginin ismi ama Türkcede söylenişi zor ne yazık ki biraz da dilimizde söylenisinin zorlugunu düsünmek lazim zeyd degil de zeytin derler mesela akran zirbaligi yasayabilir.