Kızlar benim gibi olan var mı. 2.5 ay oldu dogum yapalı bi kac gündür korku kaygi ağlama krizleri sürekli bebeğe bir şey olacak korkusu var sonrasında bunlar birlikte sıtma tutuyor sonra ağlamaya başlıyorum deli gibi dua ederek gecistirmeye çalışıyorum.uykumu alamıyorum gunduz uykum geldiğinde panik oluyorum yine bebek uyurken uyuyayim diyorum bebeğim ağlarsa ya duymazsam diye korkudan uyuyamıyorum. Şu zamana kadar yanimda hep birileri vardı şuan tekim evde eşim işte yanimda kalanlar da gitti acaba yanlızlık korkusuna mi düştüm. Anlam veremiyorum bu durum olduğu zaman bebeği mi Bike gözüm görmüyor ona yaklaşıyorum. Sürekli okuyorum kendimi bebeğimi nasıl anlatılır bir durum yaşayan var mi nasıl atlattınız.