Kanalize Kasımda doğum yapan anneler. Nasıl gidiyor ? ☺️ Bizi sorarsanız 4. Aya girmeden sendromları geldi bile mama yemek istemiyor, uyumuyor, mutsuz, mızmız, sürekli ağlıyor😢 nasıl büyüteceğim diye cesaretimi kaybettim 🥺
Deletedmom_116 Kanalize 8 . Ay atağıni görmeden girme cesaret işlerine 🥲🥲 EVDE imkan varsa hava iyiyse dışarda gezdirip biraz hava aldirirsan uykusu biraz olur uykuyu alan bebek mızmız olmaz kolay kolay ( gazlı hasta değilse ) geceleride bir önerim yok kafayı yediriyo genelde 🥲🥲Ama bebek arabasi var ise Tekerlerini silip evde gezdirmek ise yaramisto ufakken
Kanalize Mamalisa kesinlikle ama benim kız başından beri huysuzdu şimdi ustalaştı sadece geçecek derken sesi daha fazla çıkıyor artık 🤭
Deletedmom_116 Kanalize büyüdükçe Düzeliyor kelimesi doğru ama eksik büyüdükçe kendileri bizden bagimzi olmaya başlıyor yani yuruyo mesela emekliyi yuvarlaniyo yada bıberonu kendisi tutuyo kendisi oynuyo falan O konuda Gerçekten düzeliyor ufakken sadece bize bağlılar Kanguru mu neydi o köşede tasiyan onun gibi olmak istiyorlar Çok güzel bir duygu ama zorluyor . Sana dicegim tek şey zorlukları boşver cesaretini kırma zor ama dönüşü yok asla 🥲🥲Bir süreden sonra senden bağımsız olduğu hoşuna gitsede zorunada gider Geri dönmüyor malesef bu zamanlar Senin stresinden bebeğin etkileniyor direk ve o yüzden huzursuz Oluyodur daha çok Sen sakin kalmaya calis zor olsada İşlerini hafifletecek birisi varsa destek al eşin falam annen Kardeşin Ama sana önerim hava iyi oldukça dışarıya çıkın İkinizede iyi gelicek