Anne_elif M1907- mamanın etkisi çok olur. Kabızlık varsa çay kaşığı ile hep değil ama günde 1 kez maksimum iki kez mamaya zeytinyağ koyardım . Oda iyi gelirdi ama aptamili bıraktık .
ElayAysen Gozdecaner Selam. Ben yavaş calkalamadan karisyiryorum. Lakin aptamil kopuklu. Biberonda kopukler kaliyor. Her kesde mi oyle acaba ?