Benim daha çoook yolum var ama benim bile uykularımı kaçırıyor. Panik atak beni zorlar gibi düşünüyorum. Birazcık midem bulansa hemen panik oluyorum elim ayağım titriyor, başım dönüyor. Umarım hepimiz çok çok çok kolay şekilde atlatırız 🙏🏻
Doğumu yakın olan arkadaşlar korkuyorsunuz eminim korkmayın demek hiçbir fayda etmeyecek onu da biliyorum ama doktorunuza güvenin. Olabildiğince ana odaklanmaya çalışın. Doktorunuzla konuşun, anestezist sürekli başınızda oluyormuş zaten onunla konuşun. Her anınızda hislerinizi söyleyin zaten panik yapmaya başlarsanız hemen müdahale ediyorlarmış öyle düşünün. Hepinize sağlıklı doğumlar diliyorum, bebişlerinizi kucağınıza alınca yazın ☺️ bize de motivasyon olursunuz 💖