gmty Merhabalar cinsiyeti öğrendiniz mii 13+2 yarın devlet hastanesinde tarama testi ve randevum var söyler mi acabaa . Sizler kaçıncı hafta da öğrendiniz ☺️ Oglumu 12haftalikken ogrenmistim simdi hic bisey hissetmiyorum sağlıklı hayırlısı olur inşallah 🐣
sedanur4004 gmty oğlumu 13+6 da öğrendim Şimdi kızıma hamileyim bunu da 12+2 özelde öğrendim ama 14 haftalıkken devlette de söylediler kız diye 22+2 olduk 😍💕
Sermec27 gmty ilk oğlumu 12+3 te devlette öğrenmiştim ikinci oğlumu 17 de özelde üçüncü oğlumu 15 te devlette öğrendim 🥰
RedFlower gmty şimdi 16 haftalığım 13 haftalıkken devlet hastanesinde erkek dediler tahmin di sadece o zaman ama dün gitmemde kesin erkek dediler yine devlet hastanesinde
Ebruli55 Merhaba biz 14+5 olduk bugün doktor kontrolünden geldik doktor kız olduğunu söyledi inşallah yanılmaz ☺️
Cattu gmty bende 13+5 te devlette öğrendim ama insan emin olamıyor erken mi oldu öğrendiğimiz diye :)
_merve11 Ya benimde Perşembe günü randevum var 14 haftaligim inşallah belli olur gösterir merak ediyo insan
Zbdy_27 Nilmehtap iskelet yapısından anlıyorlar artık canım cinsiyeti bana erkek dedi inşallah değişmez alışveriş yapmaya başladık çünkü 🙈🥰
mucizebebek_111 gmty ben 12ci haftdamda öğrendim, şimdi 17 haftalığım cinsiyyet yine de aynı, ben hep şüpheliydim belki erkek çıkar falan diye ama çok şükür yine kız dedi💙😄
gmty Merhabalar kizlar doktor cinsiyet icin hazırlık yapma şuan cok erken ama kıza benziyor dedi. Ben sormadan kendi söyledi devletti😌 Haftaya ozele gidecegim kesin olur sanırım