sunashn50 18+6 haftalık gebeyim uyanalı bel ağrısı çekiyordum birde sağ kasık az önce 1 yemek kaşığı kadar akıntı değil su gibi bişey geldi renk yoktu su gibiydi acile gitmeli miyim normal mi
sedanur4004 sunashn50 yani bende okadar çok bel kasık ağrısı olmuyordu ama regl döneminde olabilir mısınız peki
sunashn50 sedanur4004 daha önce de su gibi bişey gelmişti ama ağrı sızısızdı doktoruma sordum az önce su gelme testi yaptırıp muayneye gelin normal değil dedi