buussra-000 Kızlar 10.haftamdayım saçlarım kızıl aktığı içinde dipten siyahlar çıkıyor altları da kızıl çok kötü görüntüsü oluyor. Kaynımın nişanı düğünü vs var. Saçlarını boyatan var mı hamileyken merak ediyorum
seymaa7 buussra-000 boyatan var ama doktoruna danışarak yapıyorlar genelde bence önce bi doktoruna sor ben sordum benimki izin vermemişti
Hazal966 buussra-000 ben boyattım doktorum organik boya ile boyatabilirsin dedi. Yanlız 16. Haftadan sonra boyattım. Bi sıkıntı olmadı
eylmz buussra-000 3aydan sonra 3 kere dip boyası yaptırdım bi kere komple boya yaptırdım dr bilgisi ile
Aysu2023 Doktorum 12 haftadan sonra boyatmanın bi sakıncası olmadığını boyatan hastalardada bi sıkıntı yaşamadığını söyledi
buussra-000 Buketmurooo her ay düzenli boyuyor muydunuz yoksa sadece bir kez falan mı boyadınız. Saç diplerinden bebeğe geçiyor diyorlar ama
buussra-000 Zln2152 maske takarım da diplerden vücuttan bebeğe geçtiğini okudum internette o yüzden korktum açıkçası
Ucurumcicegi Ben 20 haftalıkken organik boya ile boyadım whatsons da vardı ayrıca doktoruma sorup boyadım kesinlikle doktora sormalısın 🙏🏻