birLinaannesi Kızlar bugün gittim kontrole. 30 cm boyu 867 gr kilosu. İyi olduğunu düşünüyorum ama tam bilmiyorum yani normal mi acaba? 😭26+1 haftadayız şu an
tatlibebegim_ birLinaannesi genetikle alakalı oluyo demiştim doktorum bana benim 25 haftalıkken 900 gramdı
Esra_Omer_21 birLinaannesi boyu çok iyi geldi bana bence kiloda gayet iyi ben 22 haftalık iken 470 di hemen hemen sizinde iki kat kadar artmış ☺️
birLinaannesi tatlibebegim_ yüksek ihtimalle genetik büyük rol oynuyor 🫣 Sağlıkla doğsun da vaktinde zamanında boyu hiç önemli değil 😂
birLinaannesi Esra_Omer_21 22. Haftada 400 gr çıkmıştık ☺️ yorumunuz için teşekkür ederim içim ferahladı iyice genetik sanırım herkes genetik diyor boy konusunda falan 🫠
Esra_Omer_21 Aylinkural ya 😊sizm ilk mi benm ikinci gebelik ilki sezeryan oldu ssvd olsun çok istiyorum eğer ssvd olmazsa daha erken de olabilir sezeryan
Esra_Omer_21 birLinaannesi o zaman tam iki kat yükselme olmuş bence çok iyi canım sıkma canını ☺️hamileliğinin keyfine bak
gencbir_anne birLinaannesi geçen hafta 26 haftalıktım gittiğimde boyunu bilmiyorum ama kilosu 1070 idi, 1 buçuk hafta önden gidiyormuş o yüzden sanırım